Istraživanje tržišta knjiga u RH za 2022.

Organizatori Noći knjige, jedanaestu godinu zaredom, naručuju istraživanje tržišta knjiga u Republici Hrvatskoj – kao rekapitulaciju stanja u društvu kada su u pitanju knjiga i čitanje. To je ujedno i dalje jedino relevantno istraživanje koje govori o čitanosti i kupovini knjiga među hrvatskim stanovništvom. Zahvaljujući kontinuitetu, omogućava praćenje trendova kroz dulje vremensko razdoblje.

Kako bismo bili sigurni da rezultate možemo uspoređivati s prethodnim mjerenjima, pitanja o čitanosti i kupovini knjiga postavili smo na način na koji smo to činili i prethodnih godina: istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika reprezentativnih po dobi, spolu i regiji za populaciju Republike Hrvatske, u razdoblju od 1. do 18. ožujka 2022. godine. Korišten je višeetapni stratificirani uzorak te metodologija osobnog intervjuiranja u kućanstvima (CAPI).

Istraživanje je provela agencija Kvaka – Ured za kreativnu analizu.

Istraživanje možete preuzeti na ovom linku.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s