Kampanja “Čitaj mi” nastavlja se i u 2016.

pišu Kristina Čunović (HČD) i Alka Stropnik (HKD)citaj mi

Pozivamo udruge, društva i pojedince da se uključe u Kampanju “Čitaj mi” i organiziraju mnogobrojne kreativne aktivnosti i događanja za najmlađu djecu i njihove obitelji i u 2016. godini.

Plakat, letke, logo kampanje i liste vrijednih slikovnica za najmlađe možete preuzeti s mrežnih stranica kampanje “Čitaj mi!” http://www.citajmi.info/materijali/.

Ujedno vas pozivamo na obilježavanje Međunarodnog dana darivanja knjiga (14. veljače 2016). Dopis i plakat možete preuzeti s sa sljedećih adresa: https://goo.gl/8zgCPn i https://goo.gl/P1aPCF. Molimo vas da ih proslijedite svim zainteresiranima koji svoje aktivnosti mogu prijaviti na internet stranici kampanje “Čitaj mi!”
https://www.citajmi.info/dogadanja/prijavi/.

Hrvatsko čitateljsko društvo, Hrvatsko knjižničarsko društvo, Hrvatsko pedijatrijsko društvo, Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti i Hrvatsko logopedsko društvo uz podršku UNICEF-a inicirali su 2013. pokretanje nacionalne kampanje za poticanje čitanja naglas djeci od rođenja “ČITAJ MI!”. Cilj kampanje je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita. Istraživanja pokazuju da se
djeca kojoj se čita i priča od najranije dobi brže razvijaju, zainteresiranija su za okolinu, brže uče, bolje se snalaze u komunikaciji s drugima i razvijaju predčitalačke vještine.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s