Priča na dar

Povodom 2. travnja – Međunarodnog dana dječje knjige učenici skupine Mladi knjižničari – animatori kulture, učenici petih razreda, uljepšali su jedan školski sat svojim prijateljima iz 1. i 2. razrednih odjela Osnovne škole kralja Tomislava (Našice). Uz pomoć knjižničarke i psihologinje, pripremljene su radionice čitanja priča te igrokazi. Petaši su tako prvašima čitali lektirnu priču Hrabrica  Željke Horvat-Vukelja, prikazali igrokaz Jadranke Čunčić-Bandov Zaboravljiv zeko (kao dio sata na kojem su se obrađivala obilježja igrokaza) za koji su osmislile i izradile neobične unikatne lutke. U dva druga rareda čitala se priča Sunčane Škrinjarić Zeleni mjesec.

Budući da od ove školske godine u našoj školi provodimo školski program učenja i čitanja s razumijevanjem, psihologinja i knjižničarka željele su učenicima približiti metodu oblikovanja senzornih slika i čitanja s pitanjima na umu koje pomažu  boljem razumijevanju teksta i motiviraju ih za čitanje.  Učenici su se, iako u početku stidljivi, hrabro uključili u aktivan razgovor u kojem smo zaključili da svatko od nas na drukčiji način zamišlja i doživljava likove i događaje u tekstu, što čitanje čini zanimljivijim, a usvajanje sadržaja knjige jednostavnijim i dugotrajnijim. (Ivana Ostrički, ivana.ostricki@gmail.com)